090831

fortsätter med kass uppdatering, känns som att det är min stil ;) Skolan har varit ok! Började lite väl tidigt (08.30) Hade psykologi och religion sen slutade jag strax före 13.00. Psykologiläraren verkar skön, kommer nog bli ett bra år känner jag. Och kung schema fick jag då också

Man kanske inte ser sådär jättebra men ni ser ju säkert att jag inte har så många lektioner i veckan. (de inringade kurserna är de kurserna jag läser) Iallafall fram till vecka 42. Det är nämligen så att vi blockläser många av kurserna i år. Vi läser alltså inte "terminsvis" utan vi läser vissa kurser jättemycket under en viss period sen lämnar vi den bakom oss. På ett sätt är det jätteskönt men samtidigt skulle det vara döden om man blir sjuk eller råka försova sig någon timme. (Bry er inte om den gula lappen i hörnet)

  • Måndag: 10.15 - 13.20
  • Tisdag: 11.10 - 15.30
  • Onsdag: Ledig
  • Torsdag: 11.55 - 13.55
  • Fredag: 13.40 - 14.40
Har alltså sammanlagt 6 lektioner i veckan, ett par veckor nu. Äckligt skönt om jag får säga det själv! Sen taggar vi studenten den 11 juni 2010 ;)

Nu ska jag och mitt plåster på hakan snart bege oss mot lovisa. Ska bara slänga på mig nå andra kläder, ta med mig nån film (?) och sedan sätta mig på cykeln. Hörs när jag kommit hem. GODKVÄLL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0