how could this happen........

I Fredags for jag och Tobias till drängsmark och umgicks med Emmy och Anton, spelade minigolf i byske och åt glass. Och igår var vi hemma hos Anton och Theresia.

Jag känner verkligen ingen lust att uppdatera eftersom jag inte är på världens bästa humör. Det är nämligen så att min väska med mobil, börs med kontanter, kontokort, idkort, passerkort, smink, plattång, parfym osv blev stulen igår. Jag pratade med polisen ända till klockan halv 5 imorse. Vi räknade ut att värdet på alla saker i väskan är ca. 6000 kronor. Känns surt, men vad kan jag göra.

Imorgon förutom skola, blir det en vända på stan. Ska försöka inhandla nå smink, resten får vänta tills efter min födelsedag. Jag äger så mycket som 700 kronor och jag har ingen aning om hur jag ska klara mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0