I fell in love

åååå vad jag egentligen behöver göra någonting annat än att sitta här, har bara lite svårt att ta tag i det. Tvätta, måla, plugga osv................. men jag ser hellre 2½ men (A) Ska nog snart ta på mig arbetskläderna och sätta igång med målningen iallafall, har inte så mycket till val.

Det snackas om götet här hemma, vi får väl se vad som händer. Skulle vara sjukt kul iallafall, får hålla tummarna! Vad vi ska göra där vet jag inte, men typ liseberg, stan och bara ta det lungt skulle jag väl gissa. Pappa var mer taggad på Prag, men då kan inte jag följa, för flyget matchade inte riktigt in i mitt schema (med körlektioner och så)



saknar dig vännen
bästa vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0