shit happens

Orden helt utmattad stämmer nog ganska bra in på mig just nu. Jag och Hanna som bara skulle se film, äta popcorn och ta det lungt fick en liten suprise när det ringde på hemtelefonen där vid 23.00. Det var bara för oss att skynda oss ut för att börja leta, och det var precis vad vi gjorde den närmsta timmen. Tillslut hittade vi det vi letade efter och nu är jag äntligen hemma, lite svettigare än jag tänkt mig dock, och med lite mindre pengar på telefonen, men sånnt är livet.

Nog om det, idag har jag förutom denna händelse: plågats av huvudvärk IGEN, målat, tvättat, sett tv och varit med hanna! Imorgon kommer älsklingen och jag kunde inte längta mer efter honom. Äntligen! (och förlåt för att jag väckte dig ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0