somhow, somwhere

Gårkvällen spenderades med Lisa och Edvard i Lisas lägenhet (som förövrigt är jättefin) Film, marängsviss, kortspel och massa skitsnack beskriver kvällen ganska bra ;) Klockan 04.00 ringer mamma och frågar om vi vill ha hämtning och det tackade vi inte nej till. Vi som hade tänkt traska hem i regnet.

Snart åker jag till Norsjö, eller till bjuur rättare sagt. Sen kommer Tobias och hämtar mig hos Lisa. Jag snålåker med dom dit eftersom dom liks var i stan. Nu har jag bara packningen kvar sen är jag redy to go.  Näst sista helgen innan skolan börjar, det känns hemskt. Nu ska jag njuta!



halv
fint bett vid läppen......


Kommentarer
Postat av: Anonym :]

Jag har hört att den där Edvard är förjävla snygg, ge mig nummer dirr?

2009-08-21 @ 01:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0