sommar och sol

haallååå, fyyfan så varmt säger jag bara! Har suttit ute i ungefär en kvart men det är ju olidligt. Fast jag ska då verkligen inte klaga, för snart kommer hösten och skolan börjar. Sitter på mammas dator nu och har därför inte tillgång till några bilder, dessutom är min kamera i bilen som är i umeå. Tobias har iallafall farit hem, och jag har huset för mig själv. Hatar att vara ensam.

Hur som helst tror jag att jag och ida skulle ha filmmaraton ikväll efter att hon varit i stallet. Innan dess tänkte jag typ dega i soffan framför tvn och läsa lite bloggar. Ni andra är väl förmoligen ute och solar och badar skulle jag gissa=D

Berättar lite om helgen senare idag, och då lägger jag också upp lite bilder! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emmsan

vissa jobbar ju :(

2009-08-09 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0