still the same

jag kan inte hitta min kamerasladd någonstans.... så nu kommer bloggen bli lite tråkig, eller tråkigare än vad den redan är rättare sagt (A) ska försöka leta åt den imorgon annars måste jag väl köpa en ny, om det ens går (?)

Jag kom hem från Tobias klockan halv 12 idag, och sen dess har jag typ inte gjort nånting. Sett film, ätit mat, målat och sett tv typ. Död kväll så att säja. Hade egentligen tänkt plugga teori ikväll men eftersom huvudvärken och illamåendet har plågat mig hela dagen har jag absolut inte haft någon ork alls till det. Får ta igen det imorgon! Den sista veckan på sommarlovet kommer att se ut ungefär såhär:
  • Förhoppningsvis Emmy
  • Tvätt, målning, städa mitt rum och massa andra tråkiga saker
  • Plugga teori
  • Övningsköra med pappa
  • Välkommenhemfest hos Theresia och Anton
Sen börjar skolan om, och jag känner att jag kommer missa så sjukt mycket i början, på grund av körkortet åsådär. Men det är fan prio ett just nu. Håller tummarna på att kurserna jag ska läsa i år är lite roligare än förra året, då kanske man blir lite mer motiverad till att plugga hemma.

Nu sitter Rickard och skryter om hur mycket han kan äta utan att gå upp ett gram, livet är inte rättvist....... skjut mig
godnatttttt pz, eller förresten, det är cold case på tv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0