happpppyyy

Klassfotot kan ju ta sig, fan va fult det blev..............
jag såg ut som tjock ledsen katt, det sög!

Annars har skolan varit köööng, jag och emmy har fjantat oss som vanligt, och denna gång var även hanna med och lekte heheh. Till lunch serverades det pizza från korv ivars, men jag fick en sallad istället (mums) Snart är middagen klar, sen får vi se vad jag hittar på :)

en helt vanlig tisdag på thoren business school
tjing!


emmy♥

emmy och jag♥

hannis♥

jag och hannis♥

paulina, joakim, erica, theresia och ida♥

emmy♥

engelska-rita och emmy♥

emmy, hannis och isa♥

Kommentarer
Postat av: hanna

pus¨s på er, jag är äcklig :]

2009-08-25 @ 23:20:00
Postat av: emmsan

thaha jag måste påpeka att jag älskar min stil på sista bilden=)

dessutom är hanna oäcklig:]

2009-08-26 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0