TBS 3b

Nu är det exakt 2 veckor kvar tills skolstarten, tills sista året börjar. Det är ett helt år kvar av gymnaiset. Ett år som förmodligen kommer bli kämpigt, men förhoppningsvis även ganska kul. Ett år bestående av massvis med kurser, tillsammans med världens bästa klass. TBS 2b blir TBS 3b om endast 2 veckor. Det är ofattbart! Det var ju inte alls länge sen nervositeten inför gymnasiet bubblade i hela kroppen. Trots att man varit så skoltrött att man trott att botten var nådd, så har det gått fort. Vi har kämpat oss igenom alla långa dagar så många gånger. Och visst klarar vi det igen? två tredjedelar avklarat.

Snart är det vi som står uppe på flaket och skriker "för vi har tagit studenten." En dag vi alla längtar efter, men som jag samtidigt är ganska rädd för, det får inte gå för fort. Jag vill hinna njuta av alla stunder tillsammans med mina klasskompisar. Jag vill hinna ta vara på detta år. Och misstolka mig inte, det är inte lektionerna, lärarna och all ny kunskap jag längtar efter. Jag längtar efter TBS 3b, min klass. Världens bästa klass!


Skönt att slippa matten i år.
Det om någonting är FRIHET.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Det är klassen man längtar efter<3

2009-08-10 @ 09:53:25
URL: http://tece.blogg.se/
Postat av: Forciiiiieh

Inte seriösminiräknaren! :o

2009-08-21 @ 00:27:45
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0