2 am

Jag har legat i sängen sen klockan 22 och jag sover fortfarande inte. Skulle verkligen behöva några timmars sömn nu så jag orkar mig upp imorgonbitti 06.45. Har nämligen körlektion 08.20 och ska hinna duscha, äta och packa innan jag måste cykla iväg. Är hemma igen redan på söndagmorgon eftersom älsklingen tydligen skulle till Övik med släkten. Idag har jag gjort ungfär ingenting, förutom teorin då. Nu är den slut, galet skönt!

Önska mig lycka till imorgon, goddnattT!!
______________________________________________________________

1. Du för omkring ett år sedan
Skolavslutningen 08


2. Din bästa vän
Emmy ofc


3. Du som busig

07


4. Du som fotograf

Fjäril


5. En bild du aldrig visat
Modevisningen på Nox


6. En dag du minns

Beachen 07


7. En konstig bild
Bra gjort Ameli


8. En bild som väcker känslor

Klassresa till Göteborg 07


9. En plats du saknar

Parga, Grekland 07


10. Någon du litar på

Mamma och Pappa


11. Någon du älskar
Tobias!


12. Någon som betyder mycket

Theresia


13. Något som är viktigt för dig
Mat


14. Dig själv nyligen

Innan stadsfesten 09


15. Dig själv för länge sen

05



Kommentarer
Postat av: Theresia

Sötgurka :] snyggaste bilden på mig dessutom ;)

Ska vi leka nästa vecka?

2009-07-24 @ 13:52:29
URL: http://tece.blogg.se/
Postat av: Emmsan

gulleplutt=]

2009-07-25 @ 00:30:50
Postat av: Anonym

haha den där sista bilden.. shit vad jag minns den alltså=)

2009-08-14 @ 02:18:23
URL: http://isakmeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0