can´t believe it

Jag måste bara säga att det är jättetråkigt att blogga dom dagarna det inte hänt något speciellt. Hur som helst har jag varit duktig och klippt gräsmattan idag. Målningen har jag dock inte hunnit börja med eftersom det bara var 5 brädor som var slipade. Så det har jag kvar till imorgon efter teorin. Känner mig lite halverst nervös inför imorgon, nu börjar det verkligen närma sig. Det är bara 2 månader och 1 dag kvar tills jag är 18 och förhoppningsvis är inte körkortet överdrivet långt bort heller. Jag kan ju inte köra bil, jag som endast övningskört ett fåtal gånger kan ju inte ha körkort inom loppet av ett halvår, det är ju helt ofattbart. En körlektion avklarad, och på torsdag väntar nummer två. Jag hoppas verkligen det går bra, med tanke på att den första gick lite sisådär, men det hade jag ju förväntat mig med tanke på att det var den första och med tanke på att jag kört så lite som jag gjort. I veckan väntar iallafall 4½ timme teori och 1 timmes körning. Wish me good luck!


Dagens outfit
Jag och lillasyster imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0