here we go

Hola amigos! Utan att ha sovit en sekund inatt funderar jag nu på frukost. Klockan 14.10 har jag körlektion med magnus och klockan 16.15 startar del 3 av teorikursen. Eftersom jag har en timme på mig mellan körningen och teorin hade jag tänkt sätta mig i soffan och läsa igenom kapitlet vi har till idag. Jag kommer förmodligen sitta och sova under teorilektionen men det är smällar man får ta när man sitter uppe och leker frågesport hela natten. Förhoppningsvis hinner jag med en powernap innan det är dags för mig att bege mig ner mot stan och körskolan, men jag har fortfarande inte bestämt mig om det verkligen är till min fördel eftersom jag har en tendens att inte stiga upp då. Men vi får se.



Så Skellefteåbor, se upp på vägarna mellan klockan 14.10-15.10
Önska mig lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0