I´ll sing you to me

Nu är jag hemma igen! Varför jag inte bloggar hos Tobias beror på att han inte har några bilder (och jag glömde kameran hemma) Sen så har jag så mycket annat jag hellre gör de få dagar jag är där.

Fredagkvällen spenderades med Anton och Maria. Vi såg film och spelade kort. Och när vi kom hem väntade tvspel med en alldeles för full Markus (Tobbes morbror från Linköping) lite småkul sådär. På lördagen åkte vi som mest omkring. Började kvällen med grillat hos Anton med han och Erik, sen begav vi oss mot finnäs för att hämta Eriks kamera och mobilladdadare (som han sen glömde hos Hacke) Och som ni nu säkert listat ut avslutades kvällen med film hos Hacke.

Imorse skjutsade älsklingen hem mig innan de for till Gafsele. Under dagen har jag, mamma och pappa fixat i massa fotoalbum från gammla utlandsresor. Och vid 9 fick jag finbesök av Emmy och Widde. (tack för glassen gumman)

Tyvärr blev det inga bilder i dethär inlägget, vilket beror på att jag endast kan lägga in dom om jag har batteri på kameran, vilket jag uppenbarligen inte hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0