I´m back

Efter en viss bloggtorka är jag nu tillbaka! Känner bara att det alltid är så himla mycket jag ska hinna med fastän jag inte ens sommarjobbar. Alltid fullt upp.

Vad har hänt idag då? Jag har sett film, haft teori och varit med Hanna. Inte så överdrivet händelserik dag om jag får säga det själv, men kan absolut inte klaga. Imorgon då? Stan med Emmy, sen ska jag hem och äta innan teorin, och direkt därifrån ska jag och klippa mig och troligtvis färga håret. När jag sen kommer hem på kvällen ska jag tvätta, städa mitt rum och måla. (om jag har hinner och det inte regnar vill säga) Jag skulle egentligen behöva ge mig ut på vägarna också, men det kan bli lite snävt om tid.

Här kommer lite bilder från i helgen, var lite slö med kameran dock.


Muuuusic

Amanda, som sedan försvann

Viktor, Jimmy, Tobias och (?)

Miss Li

Anledningen att jag inte är med på någon bild beror på att jag fått svinkoppor (?) snyggt är det då inte! Aja, Läggdags nu, eller filmdags rättare sagt ;] pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0