best friend, I love the way you laugh

Hittade denna på någons blogg. Det är alltså frågor om ens bästa vän, i mitt fall Emmy

1. Vad heter hon?
Emmy Andersson
2. Hur gammal är hon?  18
3. När träffades ni sist? För länge sen, förra fredagen
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt.
5. Brukar hon färga håret? Ja, men det var ett tag sen, heheh
6. Hur träffades ni? Vi hade samma praktikplats i 8an (bikbok) och nu går vi i samma klass
8. Är hon galen? Heltokig, men på ett bra sätt
9. Vad är erat bästa minne? Omöjligt att bara välja ett
10. Har ni många minnen ihop? Ja
11. Vart bor hon ? Drängsmark
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men det vore ju drömmen
13. Är du avundsjuk på henne? Angående vissa saker ja
14. Vad heter hennes syskon? Elin
15. När träffades ni första gången? I 8an som sagt
17. Vad går hon på för sporter? Ingen, men hon har ridit och spelat fotboll
18. Vad kan hon göra på helgerna? Ska vet jag inte, men hon borde vara med mig ;)
19. Göra efter skolan? Åka buss/bil hem?
21. Har ni pussats? Klart
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ibland, men det vet hon att jag gör ändå
23. Har hon fräknar? Ja, och jättefina sånna
24. Har ni kollat på film någon gång? Ett antal gånger
25. Har ni bråkat någon gång? Vi kan få utbrott på varandra ibland, men det går över inom loppet av 5 minuter
26. Har ni sovit i samma säng? Det tror jag inte, kanske
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Om vi har
28. Har du sett henne gråta? Tyvärr
29. Vad gjorde du då? Fanns där, tröstade henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Småsur, ja
31. Har hon sett dig gråta? Det har hon
32. Vad ska ni göra i sommar? Tillsammans? Jag vet inte riktigt
33. Har hon svikit dig någon gång? Aldrig
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Många timmar
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Leva för henne
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?  Det hoppas jag verkligen
37. Älskar du henne? Hur mycket som helst
38. Vad är det bästa med henne? Vad är inte bra med henne? Hon är världens bästa kompis!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting, hon har allt
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Jag skulle då bjuda med henne utomlands
41. Hur ser hennes klädstil ut? Typ normal?




Kommentarer
Postat av: emmsan

Gulle, jag älskar dig !!<3

2009-07-17 @ 14:39:38
Postat av: cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare :) lycka till! ♥

2009-07-17 @ 15:25:25
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0