a world of dreams

Det här med blogg på sommaren kanske inte var någon hit. Det började inge vidare, men vi ser väl hur fortsättningen ser ut. Jag kommer uppdatera när jag känner för det.

Den senaste veckan har jag varit på vift. Det började med att jag åkte till Norsjö som sedan blev en spontan-resa till Lycksele. Vi fick låna mormors lägenhet som på sommaren bor i sin sommarstuga. De fyra dagarna i lycksele spenderades bland annat på stranden på lyckan, i stugan eller vid dvdn i lägenheten. Vi fiskade en del och fikade i mängder. Klockan halv 6 igårkväll parkerade vi bilen på uppfarten i Norsjö och blev genast bjudna på grillat. Sedan for vi till Erik där vi såg film och badade, och efter några timmar drog vi till Bjursele och hälsade på en tväris. Kan inte säga att veckan vart något annat än lyckad.

bildbomb kommer imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0