alanya 2010

Alanya var undebart, bättre än så. Vi tog det lugnt på stranden, träffade både kända och okända ansikten, drack goda drinkar, sov alldeles för lite, blev sjuka och levde livet. En vecka var alldeles lagomt men just nu hade jag absolut inte tackat nej till en vecka till. Tack till alla er som gjorde resan oförglömlig. Störst tack till Lisa, men även till Charlotta, Josse och Bea, Göteborgskillarna och alla andra vi träffade och umgicks med! Veckan i alanya är helt klart den sjukaste veckan i mitt liv, och definitivt den roligaste.

Väl hemma i Skellefteå, förkyld som fan står det packning och flytt på schemat. Har fått ihop en del kartonger och fler lär det bli. Bor hemma i fyra dagar till, sen bär flyttlasset av till övik, förväntansfull och livrädd. Verkligheten har minst sagt kommit ikapp mig.

bilderna från turkiet lägger jag upp i veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Turkiet.:P

2010-08-23 @ 15:18:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0