rubrik

Har varit riktigt förkyld ett par dagar men nu har det börjat lägga sig lite, känns skönt! Ikväll var jag förbi lisa med en resväska och stannade någon timme. Imorgon ska jag ta hand om massa skittråkiga men nödvändiga saker så som: ringa lönekontoret, kolla på ett matbord, köpa en mikro, betala hyran för augusti, fixa en pärm med register för viktiga papper, fylla i blanketten för studiebidrag och göra en adressändring.. Om någon känner för att byta liv imorgon är jag mer än sugen.

På tisdag ringer klockan 05.45 så jag hinner äta frukost innan jag sätter mig i bilen och kör mot lisa, för att senare köra till drängsmark och koppla på släpen och hämta upp emmy och carro innan vi kör mot IKEA! (och alko) Blir nice=) Nu ska jag snart lägga mig så jag orkar upp imorgon.

Sitter på mammas dator och har därför inte så mycket till bilder att bjuda på. Bilderna på lägenheten och andra bilder från sommaren kommer senare!


Carro, Emmy och Jag på studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0