hund

I helgen var jag på jokkmokks marknad tillsammans med sex tjejer från turismkursen. Det var helt ok, inget jag kanske skulle göra om men som sagt helt ok, bilderna från resan kommer upp på bloggen när jag får dom av Maria. Helgen i övrigt bestod av filmkväll hos carro och sedan hemmamys med världens bästa pojkvän!

Känner att jag är sämst i världen på att blogga, har faktiskt fått lite klagomål över det. Jag som inte trodde att det var någon som ens orkade kika in här längre, men tydligen! Ska bättra mig, jag lovar. Har mest bara brist på inspiration och motivation. Ingenting speciellt händer i mitt liv känner jag och då är det lite onödigt att skriva ner det, men ska försöka komma på något trevligt att dela med mig av.

Tre veckor kvar av praktiken, sen väntar london!!!! känns mer än okej faktiskt, gruvar mig lite inför bussresan till och från arlanda bara, men det går nog bra hoppas jag. Nu står sömn på schemat om jag ska överleva morgondagens slit på apun.

Kommentarer
Postat av: Emmsan

oherregud, två inlägg på en kväll :O

2010-02-09 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0