tep

Känner mig hängig idag, sjuk och tråkig. Har sovit massor men det verkar inte hjälpa. Ont i huvudet har jag också. Längtar tills mina glasögon är klara!!!! Förhoppningsvis blir morgondagen bättre så jag ska försöka att inte deppa även om jag knappt kan låta bli.

London nästa söndag. Känns underbart. Lite trist att vi har så pass lite fritid, men det är ju somsagt en studieresa så man ska väl inte förvänta sig så mycket annat. Hoppas bara att vi får tid till att gå på madame tussauds. Bussresan kommer förmodligen bli drygast i världen, men vi överlever nog ändå. Ska bli skönt att slippa apu, är rätt less nu. Men jag får se till att härda ut i 7 arbetsdagar till.

Igår klippte jag mig, ungefär en decimeter. Vart helt okej faktiskt. Imorgon ska jag hämta min studentklänning och sedan umgås med lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0