apartment

Då var man hemma efter en dag i övik! När vi kom dit så strosade vi omkring i stan en stund innan vi kollade på lägenheten. Den var någorlunda som jag tänkt mig faktiskt. Ungefär samma storlek som jag hade förväntat mig (väldigt liten, 24 kvm) väggarna var vita, vilket var bra eftersom jag endast har ett fönster. Golvet var väl inte jättesnyggt, men det gör väl detsamma kanske. Det sämsta med lägenheten är att jag bara har en garderob, men det får jag väl lov att lösa på nått sätt. Hur som helst så skrev jag på kontraktet och om några veckor är jag öviksbo!

Nu ska jag duscha av mig lite snabbt innan jag beger mig mot min favorittjej. Jobbar hela helgen så jag förtjänar faktiskt lite kul min sista och enda lediga dag denna vecka. Sen väntar 7 pass till innan detta årets sommarjobb är över. Kunde faktiskt inte kännas skönare.

Bjuder på bilderna på lägenheten när mamma lagt in dom på datorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0