everything

Har fått stränga order av mor min att börja uppdatera, mest för att hon ska kunna se vad som försiggår i mitt liv, men framförallt för att hon ska veta vad jag gör när jag flyttat. Så det är väl lika bra att försöka göra det till en vana igen redan nu. Vi får väl se hur det går, men jag ska försöka.

I helgen var det trästocksfestivalen här i stan. Inte särskilt roligt, men det har det aldrig varit. Kul att träffa folk dock, känns som det var ett tag sen. Jobbar ju hela tiden och nu när det är så mycket inför flytten så har jag absolut ingen tid till det känner jag.

Nu ska jag snart ta och göra mig nånting att äta innan det bär av mot jobbet, eller ja.. duscha ska jag försöka hinna med också. Klockan 06.50 är det bäst att jag befinner mig på jobbet så jag hinner byta om och höra nattens rapportering. Annars idag ska jag följa mamma och pappa på banken och fixa med någon slags fond, ska försöka införskaffa mig en dammsugare och en mikro också för den delen. Vuxenpoäng till mig, men det är väl dags eftersom jag snart flyttar... känns hemskt att säga det redan, så jag tror jag väntar ett tag med det. Morgonkvällen ska jag tillbringa med ingen mindre än min älskade Emmy Andersson, det blir kung. Det var så länge sen. Två veckor närmare bestämt. Nu hade jag tänkt avsluta detta inlägg med att önska alla en trevlig dag! PUSS



Denhär bjuder jag på.
Vi lekte grisleken, lördagen på stadsfesten.. riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0