är man rik så delar man med sig

Värdelös dag idag, kom till skolan lagomt till naturkunskapen vid halv tolv, då jag fick veta att läraren var i sundsvall och lektionen var inställd. Då lyder ju frågan vad en lärare tänker med när de inte informerar sina elever om att det inte blir någon lektion. Jag menar, hur stor är risken att hon skulle fått reda på resan till Sundsvall samma dag, endast två timmar innan lektionen börjar?

Sen fortsatte jag min dag med turism, vilket i och för sig var rätt roligt. Halva klassen har nu satt ihop fyra olika alternativ till friluftsdagen som vi ska ha den 14/4. Piteå äventyrsbad, skidor/bräda i Bygdsiljum, pulkaåkning, grillning, ridning samt träningspass med Rita. Tror att det kommer bli helt ok, och jag hoppas verkligen att eleverna skriver upp sig på de intresseblanketterna vi satt upp.

Efter skolan har jag legat med fruktansvärd huvudvärk i soffan och tänkte nu försöka mig på lite plugg. (efter csi) Om jag får något gjort vet jag dock inte, så det är väl tur att jag har till på fredag på mig med denna urjobbiga apu-uppgift. Men det fixar jag!

Planer för helgen har redan börjat göras, vet dock inte riktigt hur det kommer att se ut med pojkväns-besök, men det ordnar sig nog.. kan nog gulla till mig en övernattning, eller två, eller tre. Det beror lite på hockeyfest, fotbollsträning, fotbollsmatch, fotbollsfest osv. Sen hade jag tänkt mig på station dessutom.. JAJA det löser sig, det gör det alltid.


Åter till csi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0