look what you´ve done

Idag fick vi studentmössorna, och för min del också ett champangeglas! Känner hur studenten börjar närma sig med stormsteg.. och visst är det skönt, men samtidigt också lite tråkigt. Jag tycker om att gå i skolan och träffa mina klasskompisar varje dag. Jag tycker om skolrutinerna. Vad ska man göra sen liksom? Jag väntar på att pinkoden till mitt konto på studera.nu ska skickas hem och sedan ska jag anmäla mig till några högskolekurser/program. Om jag ska plugga till hösten vet jag inte riktigt än, beror helt på om jag får jobb eller inte. Skulle på arbetsintervju igår egentligen men då var chefen sjuk.. så det blir väl kanske nästa vecka skulle jag gissa.

Nu snart kommer mamma hem, och om jag är snäll hjälper jag väl till med maten. Sedan ikväll får vi se vad som händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0