are you okey?

Det var ett tag sen, iknow. Just nu sitter jag hemma och as asförkyld, snoret rinner.. bokstavligt talat! Den senaste veckan har varit den värsta veckan hittills i mitt liv tror jag. I fredags blev jag och tobias förföljda och hotade på väg hem från max. I måndags försvann mobilen, och vilar nu på botten av skellefteälven. På tisdagen var det storbråk här hemma som ledde till det ena och det andra. Och sen i onsdags har jag legat sjuk. Som pricken över i:et är tobias utomlands till på onsdag och till veckan väntar minst två prov.


När jag får tummen ur röven ska jag ladda upp stockholmsbilderna, men det får helt enkelt vänta. Nu ska jag fortsätta se film, fortsätta nysa, snora, hosta och allt annat som hör till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0