fråga

Fick en fråga som jag hade tänkt svara på, kanske är fler som undrar.

Julia
om dagens att göra lista: Vad är det jag hör, ska du flytta hem igen? Trivs du inte med skolan, programmet? eller är det bara ren hemlängtan?

Varför jag flyttar hem beror på att jag saknar motivation till att plugga. Utbildningen är väl rätt rolig, kanske inte så rolig som jag tänkt mig, men fortfarande rätt kul. Det är mest för att jag inte orkar komma hem från skolan och sätta mig med skolarbete i ytterliggare flera timmar. När jag kommer hem vill jag vara ledig, göra nånting annat. Nu vill jag jobba arslet av mig, och resa, sen vill jag plugga, när motivationen kommit tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0