hata rubriker

det är väl kanske dags för lite uppdatering efter nästan två månaders uppehåll. i mitt liv händer det väl inte överdrivet mycket. går i skolan, lagar mat, tvättar, städar, diskar, ser film och serier, umgås med vänner, festar, sover. väntar på att min hyresvärd ska svara på mitt mail så att jag så snart som möjligt kan säga upp lägenheten och flytta härifrån. känns tråkigt, men samtidigt skönt att få släppa taget. kommer dock sakna min söta lilla etta.

förra veckan tillbringade jag i göteborg, eller i fjärås rättare sagt, hos alex. det var underbart. vi gjorde väl inget speciellt. umgicks med vänner, sjöng singstar, käkade pizza och donken, såg film osv. men jag behövde det, en vecka utanför övik. en vecka med alex.

imorgon hoppas jag att jag hör av annika så jag vet hur framtiden ser ut för mig och min lägenhet. sen så hade jag tänkt gå förbi arbetsförmedlingen, men då behöver man tydligen sina gamla betyg och dom har jag nog tyvärr inte här i övik, så det får jag ta efter helgen. sen ser det ut som jag ska bli bjuden på middag hos klara och jimmy. på tisdag och onsdag ska det tvättas, städas och gå i skolan. på torsdag ska jag hem och där stannar jag till på lördagmorgon. sen på kvällen kommer alex!!!

PS. det är på stränga order från mamma och lillasyster som jag nu bloggar. hoppas ni läser och njuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0