13 april

tillbaka i hemavan och tillbaka på jobbet, skönt! lång arbetsdag idag och efter det blir det filmmys med hanna och sanna. känns sjukt att dom åker hem om exakt två veckor, vilket innebär att jag blir ensam lagomt till sista veckan. tur man har underbara kompisar som ställer upp och bussar hit den 28:e. undrar bara om det är för sällskapet eller för bartömningarna!

att jag inte längre kommer bo i vandrarhem och träffa hanna, sanna och alla andra säsongare varje dag känns riktigt tråkigt. bara tre veckor kvar nu, sen är jag hemma i stan, tillbaka i verkligheten igen. det är verkligen livet här uppe och jag har hur roligt som helst. alla nya människor man lärt känna, alla upplevelser man fått. jag kommer ha med mig så många otroligt fina minnen härifrån och jag ångrar inte för en sekund att jag åkte.

väl hemma är ett gymkort det första jag ska införskaffa, klippning står också högt på listan. boka resan till huvudstaden, ringa vikariesamordningen och min chef hemma är också saker jag tänkte hinna med så snabbt som möjligt. förutom min och emmys weekend till stockholm kanske ännu en resa hinns med innan det är dags att börja sommarjobba. inget är spikat, men jag håller tummarna.


Kommentarer
Postat av: mor

Jag tycker du ska spara pengarna istället. Så att de finns om/när du tänker börja plugga. Tänk verkligen efter. Det är lättare att spendera pengar än att jobba ihop dem.

När du flyttar hemifrån som väl ska ske snart så är det bra också bra att ha pengar sparade. För det är dyrt..PUSS

2011-04-13 @ 22:07:53
Postat av: nina

men pengar till att plugga har jag ju redan. och vadå flytta hemifrån snart? har jag någon lägenhet kanske? mina poäng på skebo räcker ju ingenstans. men puss på dig med!

2011-04-15 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0