22 april

det är verkligen kanonväder ute, riktigt soligt och varmt! nästan så att man mår dåligt av att jobba inomhus hela dagen. igår var jag, hanna, sanna och nathalie och åt i guldbollen, jättefin utsikt och maten var magisk. fick ett påskägg och påskpengar av chefen. umgicks med johannes och lite annat folk hemifrån. sedan hade jag en galet rolig kväll på stockis.

imorgon gör vi hemavan för sista gången, iallafall för denna säsong. för efter idag har jag bara tre arbetsdagar kvar och klockan 06.00 på tisdag rullar bussen hem mot skellefteå igen. det känns riktigt riktigt tråkigt att detta äventyr redan är slut men samtidigt så är jag så fruktansvärt glad att jag snart ska få sova i en skön säng, äta hemlagad mat, klippa mig och börja träna igen.

fem effektiva timmar kvar på jobbet sedan spenderar jag kvällen med hanna och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0