3 april

sedan sist jag skrev har jag haft fyra underbara dagar (och galna nätter) med världens bästa vän. har också hunnit vara dödligt sjuk i fyra dagar. igår var första dagen jag jobbade efter jag blivit frisk och startade starkt med ett tretton timmars pass. står på jobbet även nu, laddar inför ytterligare ca sex timmar i simhallen. ikväll står tvättning, städning, mat, dusch och film på schemat och imorgon är jag ledig!

insåg idag att jag gjort bort halva tiden här i hemavan. blandade känslor, det känns faktiskt både kul och tråkigt. längtar hem till mitt vanliga liv, men jag har så sinnessjukt roligt här i fjällen. alla sjuka fester, mysiga kvällar på en trappa, hemmakvällar med hanna och sanna, dagarna på badhuset. jag kommer sakna det när jag kommer hem igen, helt klart! är riktigt glad att jag åkte, men det ska självklart bli skönt att komma hem igen den andra maj.


Kommentarer
Postat av: Emmsan

miss you babe<3

2011-04-04 @ 02:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0