look around

Bestämde mig efter middagen för att vara duktig och städa ur mina garderober, slänga sånt jag inte använder och organisera de jag skulle spara. Jag trodde det skulle gå rätt snabbt, men inser nu att detta verkligen är ett evighetsprojekt. Har hållit på i flera timmar och är fortfarande inte klar.

Förutom att jag har städat har jag idag hunnit jobba och gått på stan med emmy. Fick med mig en jacka, ett par skor, ett par shorts, örhängen och en klocka. Bra mycket fattigare, men en aning lyckligare. Ska vara effektiv ungefär en halvtimme till, sen viker jag in årorna och laddar för 9 timmar på Tor imorgon, 7-16. Och på kvällen ska jag bara mysa, för första gången på länge en fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0