it's impossible to live without failing, unless you live so cautiously that you might as well not have lived at all - in which case, you fail by default

julen och nyår har varit underbar. har fått jobba mycket, myst släkt och vänner och skålat in 2011. ska lägga in bilder från både julafton och nyårsafton så fort jag fått det skickat till mig.

idag har jag jobbat, imorgon ska jag göra samma sak, sedan spenderas kvällen med finaste lovisa. onsdagen tillbringar jag i drängsmark med emmy och carro, sedan får vi se vad jag hittar på resten av veckan. nu ska jag lägga mig och kika på film tills john blund bestämmer sig för att hälsa på mig. Kan försöka göra en punkt från listan imorgon också, nu är jag alldeles för trött. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0