00.15

Har verkligen haft världens underbaraste och mysigaste dag tillsammans med den bästa vännen man kan ha. En runda på stan för att handla alla nödvändigheter inför flytten. Romantisk middag på tatung och sedan mys hos Lisa. Avslutade kvällen med massor av kramar och tårfyllda ögon. Kommer verkligen att sakna dig Emmy, mer än du tror. Längtar redan tills Emmy och Lisa kommer och hälsar på mig uppe i Hemavan om några veckor.

Nu ska jag alldeles strax gå och borsta tänderna och krypa isäng, ska bara försöka stänga mina alldeles för fulla resväskor och ställa väckarklockan först. Imorgon börjar dagen 06.45, och en timme senare ska jag infinna mig på brinken, i hopp om att lära mig procapita.


kommer sakna dig, min andra halva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0