25 mars

var ett tag sedan jag skrev, men internet hemma i stugan är så seg att jag lagt bloggandet på hyllan. står nu på jobbet men eftersom att solen skiner ute är det väldigt lugnt i simhallen. under mina 22 dagar här i hemavan har jag träffat massor av nya människor och varit med om en hel del. jag trivs riktigt bra men trots det är hemlängtan fortfarande stor, min vardag består precis som jag tidigare skrev av jobb, fest och myskvällar.

ikväll får jag besök av världens bästa vän, så klockan 20.10 står jag på busshållsplatsen och välkomnar henne med öppna armar. har nog inte längtat efter någon så mycket någonsin, det ska verkligen bli underbart att få ha henne här tills på tisdag.

sen så vill jag även hälsa grattis till min älskade mamma som idag fyller 47 år, jag saknar dig och hoppas att du får en fin dag tillsammans med resten av familjen!¨

bilder kommer nog tyvärr inte upp på bloggen förän jag är hemma igen på grund av att det tar sådan tid att lägga upp dom. men jag fotar flitigt och kommer att dela med mig av de flesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0